شناسه خبر : 41594
دوشنبه 28 دي 1394 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در رکاب شهید «سیاح»/ عکس

پرویز پرستویی: افتخار می‌کنم که در جشنواره‌های دانش‌آموزی در رکاب شهید «سیاح» بودم/عکس

بازیگر کشورمان گفت: سعید سیاح طاهری پس از اتمام جنگ هیچگاه دست از اعتقاداتش بر نداشت و در کنار یاران دیگرش جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس را راه ندازی کرد، بنده افتخار می‌کنم که در همه جشنواره‌های دانش آموزی در رکابش بودم.

خبرگزاری فارس: افتخار می‌کنم که در جشنواره‌های دانش‌آموزی در رکاب شهید «سیاح» بودم+عکس

 

به گزارش خبرنگار گروه خبرگزاری فارس، پرویز پرستویی بازیگر کشورمان با انتشار تصویری از خودش در کنار شهید مدافع حرم سردار سعید سیاح طاهری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: 

 

سعید سیاح طاهری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که به درجه جانبازی رسید و پس از اتمام جنگ تمام مدت دست از اعتقاداتش بر نداشت و در کنار یاران دیگرش جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس را راه ندازی و نه دوره جشنواره را در مناطق محروم برگزار کرد و در زمانیکه زلزله آذربایجان رخ داد با حضورش در منطقه زلزله زده برای چهل و هشت هزار کودک آسیب دیده روحی جشنواره دانش آموزی برگزار کرد و...

سرانجام به دست داعشیان جانی و بی رحم و پست به شهادت رسید و بنده افتخار می کنم که در همه جشنواره های دانش آموزی در رکابش بودم.

روحش شاد و شهادتش را به خانواده محترمش و یارانش به خصوص همرزم و رفیق و همراهش حبیب احمدزاده تسلیت می گویم و امیدوارم که ادامه دهنده راهش باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi